HAMET2® gyakorlati tapasztalatai Magyarországon

BKMÖ Közoktatási Intézménye és Gyermekotthona
Kacsúr János

Előadás vázlat

Előzmények. Modul 1.

  • 1996. Pályaorientáció

 

  • 2003

 

  • 2006-2010. 9-10. osztály

 

A kezdetek

  • Dokumentációfordítás

 

  • Magyar szoftverek

 

  • Tanulás

 

  • Próbák

Az első alkalom: 2007. 03. 13.

 

  • Évi 60-80 teszt

 

Tapasztalat

  • Tesztelés
  • Kiértékelés
  • Eredmények
  • Visszajelzések

Technikai lehetőségek, háttér, támogatás

Magyar adaptáció

  • Képességek szakma specifikus megfeleltetése
  • Teljes dokumentáció szakfordítása
  • Szoftver
  • Standardizálás, akkreditáció

Baja, 2010. 04. 12.

SZAKMAI ALAPKOMPETENCIA

Oktatási dokumentáció

Faktor „A”: Rutin és tempó

  • 1) Csavarozás. 2) Regiszter. 3) Befűzés. 4) Szalvéták

 

Faktor „B”: Egyszerű szerszámhasználat

  • 1) Kivágás. 2) Kifestés. 3) Varrás varrógéppel.

 

Faktor C: Tér és szimmetrialátás

  • 1) Vonalak követése. 2) Tükörképek. 3) Korongokat elosztani vagy szimmetrikusan elhelyezni. 4) Computer adatok bevitele.

Faktor D: Feladatmegértés és alkalmazás

 

  • PC-CNC programozás. 2) PC-telefonprogramozás. 3) PC-szövegbevitel

 

Faktor E: komplex szerszámhasználat

  • Halat kireszelni. 2) Dróthajlítás. 3) Vízmérték

 

Faktor F: Méréspontosság és precizitás

  • Mérték. 2) Szögek. 3) Metszőpontok

 

Kiértékelés folyamata, menete. Minta a kiértékeléshez.

  • Csavarteszt, regiszter, befűzés, szalvéta

 

  • Kivágás, kifestés, varrás varrógéppel

 

  • Vonalkövetés, tükörképek, korongok

 

  • Halformát kireszelni, dróthajlítás, vízmérték

 

  • Mérték, szög, metszőpontok

 

Táblázat a feladatok végrehajtásához

Baja, 2010. 04.12

 
Bejelentkező űrlap